четвер, 19 березня 2015 р.

Я - читаю ! Я - знаю!

Щороку в березні у бібліотеках України проходить Всеукраїнський тиждень дитячого читання. У незалежній Україні тиждень дитячої та юнацької книги було засновано 22 лютого 1993 року, а з 2009 року він отримав назву Всеукраїнський. Адже навіть зараз, коли чи не в кожному домі є комп'ютер  і телевізор, книга залишається незамінним другом та помічником, допомагає пізнати світ. Книга занурює нас у фантастичний світ захоплюючих пригод та чарівних подій. Найцікавіше та найтаємніше родом з дитячих книжечок. 
До нашої бібліотеки завітали першокласники школи № 173 на гру - вікторину "Я - читаю!Я - знаю!". Дітки познайомилися із створенням книги від самого початку і до сучасного вигляду, також  працівники бібліотеки розповіли дітям про правила повождення з книгою, щоб вона довго жила і радувала багатьох читачів.
Взяли активну участь у літературній вікторині, відгадували загадки та згадували прислів'я та приказки про книгу. На заході була презентована книжкова виставка "Українські письменники - дітям"
                           Познайомилися з виставкою казкових витинанок.

Немає коментарів:

Дописати коментар