понеділок, 3 жовтня 2016 р.

Нам - 65!

                             Премудросте земна, бібліотеко!
Віват тобі, хранителько свята!
      До тебе йдуть і зблизька, і здалека,
           Щоб почерпнуть від тебе лиш добра.
         Вклоняюсь низько до твоїх порогів
Моя відрадо, тут життя моє,
               До тебе, рідная, ведуть усі мої дороги,
Я серце залишаю тут своє.
Ювілей - добра нагода, щоб підвести підсумки минулого, дати оцінку сьогодення і поринути в майбутнє. Будь-яке свято – це завжди багато щирих, вірних друзів, це теплі слова вітань. До нас завітали учні ліцею 310 "Творчість" та привітали нас з ювілеєм. Подарували не тільки щирі посмішки, гарні побажання, а й вірш, який  написала бібліотекар школи Хотянівська Наталія Михайлівна. Дякуємо за привітання!
БІБЛІОТЕЦІ імені П.ВЕРШИГОРИ - 65
Сьогодні в нас чудове свято,
У друзів наших ювілей.
Ми вам бажаєм літ багато
У цей осінній славний день.
Бібліотека у вас чудова,
Сюди ми ходим залюбки.
Завжди у вас і періодика є нова
Також хороші є книжки.
О! Скільки зустрічей провели разом з вами
І завжди щось цікавеньке було.
Журнал "Пізнайко", наші славні ветерани -
Уже могли б створить свое " кіно".
І Лесю Українку величали,
Й про мову заходів чимало провели,
Й Шеченківськії дати відмічали
Які ж то славні дні й роки були!
Та зупинятися на цьому ми не будем,
Бо вдача працювати є у нас.
Бо цю професію ми з вами дійсно любим
Ми впевнені - прийде ще кращий час!
Ну, а сьогодні ви прийміть наші вітання
Ми надсилаєм вам найкращі побажання
І читачів вам гарних, і хороших днів!
Ну, а ми надалі зустрічатись будем,
І ще захід гарний проведем не раз.
І бібліотеку вашу ми ніколи не забудем.
Із святом, з Днем народження ми вітаєм вас !
           Хотянівська Н. М.
бібліотекар школи № 310 "Творчість"




 Я люблю бібліотеку
Зберігаю все тут до ладу
Кожну книжку з вигляду впізнаю,
Легко за роздільником знайду.
Так люблю, коли вони рівненько
У рядах на кожнім стелажі
Не тому, що я тут господиня –
Акуратні в мене читачі.
Тут книжки художні й наукові,
Для дітей є віршики й казки.
А крім того – аура спокою
В храмі книги затишно завжди.

Немає коментарів:

Дописати коментар