вівторок, 23 лютого 2021 р.

"Душею щира Українка"

   Леся Українка…Це ніжне й дзвінке ім’я належить до найвеличніших імен нашого народу. 25

лютого виповнюється 150років від дня народження Лесі Українки (Лариси Петрівни Косач-Квітки) – видатної української письменниці, поетеси, перекладача, громадської діячки. Її життя – це легендарний подвиг мужньої, незламної духом, ніжної й нескореної людини. Її творчість – доказ боротьби і відваги. Леся Українка завжди житиме серед нас, своїм життям та творчістю вона зробила крок у безсмертя:

«На світі запалає покинутий вогонь моїх пісень,

І стримуваний пломінь засіяє,

вночі запалений, горітиме удень».

Л.Українка

          Пропонуємо вашій увазі віртуальну виставку "Душею щира Українка". 

                   Рекомендуємо літературу, яка є у фондах нашої бібілотеки: 

1.      Білоусов Є.В.  Лесина пісня.: Повість- казка про дитинство та юність Лесі Українки. - Т.: Навчальна книга. - Богдан, 2009. -112 с.

2.      Верховець В.  Світочі України.- Х.: ТОВ «Septima», 2010. – 96 с.

3.      Гоян Я.П. Милий, ти душу дав мені...": Про "Лісову пісню" Лесі Українки: Есе. - К.: Веселка, 2006.- 55 с.

4.      Горянич М. Леся Українка і я: оповідання. - К.: Гамазин, 2011. - 48 с.

5.      Костенко А. Леся Українка - К.: А.С.К., 2006. - 512 с.

6.      Леся Українка Бояриня : Драм. поема. - К.: "Богдана",2006. - 80 с.

7.      Леся Українка Вибране. - К.: Школа, 2003. - 367 с.

8.      Леся Українка Вірші та поеми. - К.: Валес, 2008. - 296 с.

9.      Леся Українка Горить моє серце. - К.: ВАТ "Видавництво  "Київська правда", 2006. - 464 с.

10.  Леся Українка  Лісова  пісня. -Д.: ТОВ ВКФ "БАО", 2007. - 320 с.

11.  Леся Українка На крилах пісень . -К.: Веселка, 1994.-128 с.

12.  Леся Українка Хвилі моєї туги. -Л.: Каменяр, 1991. - 118 с.   

Немає коментарів:

Дописати коментар