середу, 7 квітня 2021 р.

"Обираєш здоров'я - обираєш життя"

    "Здоровя, як і життя – особистий скарб.Як скористається ним людина залежить від його знань,вмінь, навичок і волі."                                                                                            М. Голуан

      7квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров`я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров`я (ВОЗ) у 1948 році. Відомо, що здоров’я людини – найцінніший скарб, одна з основних умов щастя людини. Добре, міцне здоров’я – головна умова повноцінного життя. Здоров’я допомагає нам реалізовувати свої плани, успішно розв’язувати життєві завдання й долати труднощі.Академік Амосов стверджував:«Щоб бути здоровим потрібні власні зусилля, постійні і значні. Замінити їх не можна нічим».                                                                                                                      Цьогоріч день здоров’я проходить під гаслом «Побудуємо більш справедливий, більш здоровий світ» У наш час здоров’я – це не відсутність хвороб, а фізична,психологічна, соціальна гармонія людини,її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і  до навколишнього середовища.Згідно з даними вчених, здоров’я залежить від багатьох чинників: більш ніж на 50% воно обумовлено способом життя людини, близько 40% - соціальними і природними умовами життя,10% становить спадковість.                                                                       

            У Всесвітній день здоров’я ми бажаємо всім його надійного зберігання. Всім хворим - якнайшвидшого одужання. Медикам - хорошої матеріальної і технічної бази. Всім нам - бути здоровими і життєрадісними! Зі святом Вас!                                                                                                       Пропонуємо вашій увазі  цікаві книги про здоров’я.


                       Рекомендуємо літературу, яка є у фондах бібліотеки:

  1. Дітям про все на світі:Популярна дитяча енциклопедія. -Х.: Белкар-книга.2010. - 192 с.
  2. Команєва О.О. Валеологія. Школа здоров'я.-К.: Літера, 1999, - 80 с.
  3. Праті Е. Тіло людини. - К.:   Махаон- Україна, 2006.

Немає коментарів:

Дописати коментар