неділю, 24 лютого 2019 р.

Любов. Страждання. Боротьба і… слово

                  "Хотіла б я піснею стати
У сюю хвилину ясну
      Щоб вільно по світі літати
         Щоб вітер розносив луну."

         Леся Українка
25 лютого виповнюється 148 років від дня народження Великої Українки. Леся Українка прожила життя, сповнене невимовних страждань і гіркоти. Але її творчість звучить оптимістично, в ній на повний голос пролунали життєрадісні мотиви сповнені віри в невичерпні сили народні. Поетеса живе серед нас, вона не вмерла, а тільки зробила крок у безсмертя: «…Ні! Я жива, я буду вічно жити, Я в серці маю те, що не вмирає…» За своє коротке життя Леся Українка досягла вершин у багатьох різновидах літературної праці – поезії, драматургії, прозі, перекладах і фольклористиці, літературній критиці і публіцистиці. 

    Відкрити для себе Лесю Українку, ближче познайомитися з її творчою діяльністю та особистим життям вам допоможе  виставка-портрет "Любов. Страждання. Боротьба  і… слово".

         Запрошуємо до перегляду всіх небайдужих до життя та творчості цієї української письменниці.
                       Рекомендуємо літературу, яка є у фондах нашої бібілотеки:
  1. Білоусов Є.В.  Лесина пісня.: Повість- казка про дитинство та юність Лесі Українки. - Т.: Навчальна книга. - Богдан, 2009. -112 с.
  2. Гоян Я.П. Милий, ти душу дав мені...": Про "Лісову пісню" Лесі Українки: Есе. - К.: Веселка, 2006.- 55 с.
  3. Горянич М. Леся Українка і я: оповідання. - К.: Гамазин, 2011. - 48 с.
  4. Костенко А. Леся Українка - К.: А.С.К., 2006. - 512 с.
  5. Леся Українка Бояриня : Драм. поема. - К.: "Богдана",2006. - 80 с.
  6. Леся Українка Вибране. - К.: Школа, 2003. - 367 с.
  7. Леся Українка Вірші та поеми. - К.: Валес, 2008. - 296 с.
  8.  Леся Українка Горить моє серце. - К.: ВАТ "Видавництво  "Київська правда", 2006. - 464 с.
  9. Леся Українка  Лісова  пісня. -Д.: ТОВ ВКФ "БАО", 2007. - 320 с.
  10.  Леся Українка На крилах пісень . -К.: Веселка, 1994.-128 с.
  11. Леся Українка Хвилі моєї туги. -Л.: Каменяр, 1991. - 118 с.    

Немає коментарів:

Дописати коментар