вівторок, 10 травня 2016 р.

Матінко моя єдина! Ти для мене цілий світ!


      
У травні, коли прокидається від сну природа, коли дзвенить у блакиті пісня жайворонка, теплий весняний вітер приносить Свято Матері. Все це нагадує, що настав час привітати найдорожчу людину у світі - матусю. Мама! Мати! Матуся! Скільки спогадів, тепла і ласки таїть це магічне слово, бо називає людину, чия любов не знає меж. День матері - це день, коли ми можемо подякувати нашим мамам за усе те добре, що вони для нас зробили, за їх самопожертву і любов. Тому не забудьте привітати своїх найрідніших матусь. 
До бібліотеки завітали учні 2 класу  ліцею №310 на літературне свято "Матінко моя єдина! Ти для мене цілий світ!". Бібліотекар розповіла  як народилося Свято Матері, як минає свято в інших країнах. Учні підготували вірші про матір. Ознайомилися з книжковою виставкою "В світі усе починається з мами".
     Уклонюся!
 Гарна ти, матусю,
люба дуже, мила!
Ти мене ще змалку
звичаю навчила.
І щодня навчаєш,
як любить родину,
мову нашу гарну,
рідну Україну.
Буду українка,
як і ти, матусю,
і за ту науку
я тобі вклонюся!
   Катерина Перелісна

                                                                             Мама
 Чи є в світі що світліш
Як мамині очі,
Що все зорять за дітками,
Як вдень, так і вночі?
Чи є в світі що щиріше,
Як серденько мами,
Яке б’ється для дитини
Днями і ночами?
Чи є в світі що дорожче,
Як мама кохана,
Що трудиться для дитини
До ночі від ранку?
          Іванна Блажкевич

 

Немає коментарів:

Дописати коментар