пʼятницю, 20 квітня 2018 р.

Краса землі моєї України

              "Встав вранці, привів себе в порядок,
              приведи в порядок свою планету "
                                "Маленький принц", Екзюпері
             День Землі – щороку відзначається 22 квітня. Це Всесвітній день чистої Землі, Води, Повітря. Саме цього дня кожна людина може висловити нашому спільному дому свою подяку і внести свій посильний внесок у справу захисту природи, замислитися, як нашу Землю зробити чистішою та красивішою: посадити дерево, розбити квітник, попрацювати в парку чи лісі.  Адже саме з цього і починається поліпшення екології на Землі.
      До нашої бібліотеки завітали учні 5 класу школи № 54 на екологічну інтерактивну подорож "Краса землі моєї України". Діти підготували цікаву інформацію про День Землі. Здійснили екоголгічну подорож по найкрасивішим  місця України, перглянули мільтфильми про екологію та дали обціянку Землі.
Ось небо блакитне і сонце в зениті!
Моя Україна — найкраща у світі!
Моя Україна — це ліс і озерця,
Безмежні степи і чарівні  джерельця.
Красиві пейзажі і гори високі,
Маленькі струмочки і ріки глибокі.            
Міста старовинні і замки прекрасні,         
Великі будови і дуже сучасні.
Сади чарівні, мальовничії села,
Моя Україна — це пісня весела.
Це щира, багата, як світ, її мова,
Крилата, така мелодійна чудова!
Її обереги — верба і калина.
Найкраща у світі — моя Україна.
Бо нам найрідніша Вітчизна і мати!
То як же нам, дітям, її не кохати!
                      Н. Красоткіна

Немає коментарів:

Дописати коментар