середу, 19 грудня 2018 р.

Зимові розваги


Ой зи ма, зима, зима. 
Веселіш пори нема! 
Гірка, сани, гомін, сміх. 
Синій вечір, білий сніг.
                          П. Бровка
     Зима – найхолодніша пора року, але все одно дуже цікава та весела. Коли, як не зимою можна покататися на санчатах, ковзанах, зліпити снігову бабу, погратися в сніжки. А ввечері, сидячи біля вікна, можна довго дивитися як падають білі пухнасті сніжинки.
            "Зимові розваги" -вітринна виставка -витинанок.    


  Провалився по коліна. 
— От на лижах я спустився!
Мчав, як тільки міг!
Та упав і провалився
По коліна в спіг…
— А чого ж в снігу шапчина
Й очі повні сліз?
— Проваливсь я по коліна…
Головою вниз!
          Г. Бойко
                                                                    
Ковзани-пустуни
Є у мене ковзани,
Ковзани-пустуни.

Тільки ранок наступає —
Вже на вулиці вони.
їм сподобавсь дуже лід —     

Я ж спізнився на обід.
І мені сказала мама:
— Просто горе з ковзанами!
Отакі-то ковзани,
Ковзани-пустуни!
Г. Бойко

Немає коментарів:

Дописати коментар