вівторок, 15 грудня 2020 р.

Мої права - моє життя

      Згідно з Указом Президента України від 08.12.2008 № 1149/2008, враховуючи важливе значення правової освіти в розбудові України як правової держави, з метою виховання у громадян поваги до закону і прав людини, започатковано проведення Всеукраїнського тижня права. Він проводиться щороку в тиждень, що включає 10 грудня – День прав людини, який відзначається в пам’ять проголошення Генеральною Асамблеєю ООН у 1948 році Загальної декларації прав людини. До речі, Загальна декларація прав людини внесена до Книги рекордів Гіннеса як документ, перекладений понад 400 мовами і діалектами, що свідчить про її універсальний характер і масштаби поширення.

Права людини є найважливішим питанням внутрішньої та зовнішньої політики всіх світових держав. Забезпечення прав і свобод людини, їх практична реалізація є критеріми, за якими оцінюється рівень демократичного розвитку будь-якої держави і суспільства в цілому. З правовими питаннями ми зустрічаємось щодня.  Отже, необхідно знати закони, щоб правильно користуватись своїми правами і добре виконувати обов’язки. 

     До Всеукраїнського тижня права представлено книжкову виставку "Мої права - моє життя".

                   Рекомендуємо літературу, яка є у фондах бібліотеки:

  1. Денисенко Л.  Я і КонституціЯ. –Л.: Видавництво Старого Лева, 2019. – 88 с.
  2. Коляда І .А. , Лозовий Я. П. Основи правознавства. 9 кл. Зошит-конспект тем. -К.: КАННОН, 1997. - 192 с. 
  3. Конституція України текст Основного закону. - К.: Наукова думка, 2006.
  4. Лисенков С. Л. Матеріали до вивчення. - К.: Либідь, 1997. - 160 с.
  5. Сташук О. В. Я громадянин України. _ К.: ТОВ "Патерик", 2013. - 64 с.

  6. Україна. Закони. Конституція України. - К.: Школа, 2002. -48 с.

Немає коментарів:

Дописати коментар