пʼятницю, 14 травня 2021 р.

«Добра родина – славна Україна»

     Щорічно, 15 травня, відзначається  Міжнародний день сім’ї . Це свято людей, які люблять, піклуються, розуміють і підтримують один одного Сім’я – це місце, де тебе зрозуміють і допоможуть, де  порадіють твоїм успіхам, а в разі невдачі скажуть: «Ми тебе любимо - і в тебе все обов’язково вийде!».. Тому цінуйте і любіть своїх близьких! А ми пропонуємо вам зіграти в гру-пазли. Відгадайте загадки, щоб побачити сховану картинку.

— Запитати хочу я, що то є таке сім’я?
Ти секретів не держи! Що таке сім’я, скажи!
— Сім осіб! Сім власних Я! Це і є одна сім’я!
Це батьки і діти їх, якщо дім єднає всіх.
— Як живуть разом усі і бабусі, й дідусі?
А коли нема дітей, що тоді? Нема сімей?
— І дідусі, й бабусі до сім’ї належать всі,
Коли разом всі живуть. Їх тоді сім’єю звуть.
— Ну, а що таке рідня? Я запитую щодня.
Розібрать не можу я, де родина, де сім’я?
— То ж запам’ятай, дружок, що рідня — це той зв’язок,
Що від предків наших йде і по крові рід веде.
— Дядечки й тітки усі, двоюрідні дідусі,
Їх жінки й чоловіки ще й племінники меткі.
— Рід історію веде, з глибини віків іде.
Родовід свій ти вивчай, древо роду пам’ятай!

                                 Н.Красоткіна

Немає коментарів:

Дописати коментар