четвер, 13 серпня 2015 р.

Україна це твій дім в серці і в душі будь з ним

           Люби свій край
Люби свій край, моя дитино,
Бо тут з’явився ти на світ.
Це місце зветься — Україна!
І звідси ти почнеш політ.
Тут пісня мами колискова,
Чарівна казка перед сном.
І наймиліша рідна мова,
Калина й мальви під вікном.
А на високій тополині
Лелеча лагідна сім’я.
І небеса високі сині,
І ніжна пісня солов’я.
        Люби свій край, моя дитино,
            Тут з-під верби джерельце б’є,
              А край наш рідний Україна —
           Це найдорожче, що в нас є!
                                       Надія Красоткіна
Я народилась в Україні
І почала життя своє.
Тут небеса безмежні, сині...
На що не глянеш — все моє!
Трава для мене зеленіє,
Для мене світлі дні ясні.
І сонце пестить та леліє,
До серденька летять пісні.
Тут кожна квіточка співає,
Струмочок ніжно жебонить.
І краю кращого немає,
Де б я могла так вільно жить!
                                                                                    Марія Кіндрачук

Немає коментарів:

Дописати коментар