неділю, 23 серпня 2015 р.

Моя Україна найкраща! Ти в серці кожного з нас...



Моя найкраща в світі сторона,
Чарівна, неповторна, Україно!
Для мене в цілім світі ти — одна
І рідна, й мила, дорога, єдина. 
Ми всі малі пагінчики твої
Прийшли у світ, щоб в нім добро творити.
Хоч, може, й кращі є на цій землі краї,
Та нам судилось в Україні жити. 
Ми — патріоти, дочки і сини,
Для твого блага все в житті здолаєм!
Бо ти найкращий, краю мій ясний,
Вітчизну й матір ми не вибираєм. 
А просто любимо, бо ця земля свята,
Вона нас народила і зростила.
Вітчизною зовемо неспроста,
Бо нам вона дала і душу, й крила. 
           Надія  КРАСОТКІНА
Немає кращої землі
Ніж та, де мати сповивала.
Де пісню ніжності мені
Вночі під зорями співала. 
Де кожна квітка й деревце
І не примітна ця стежина,
І чисте в лісі джерельце
Є рідний край, це – Батьківщина. 
Пшеничне золото ланів
І біля річечки калина
Над степом жайворонка спів
Це наша ненька - Україна
Серце моє – це моя Україна
Душу свою віддаю я тобі
Прославляти тебе буду знову і знову
Нехай заздрять мені вороги! 
Ти тепер на коліна не станеш,
бо ти маєш найкращих синів
Зацвіте незабаром калина,
бо найкращий той цвіт на Землі! 
Буду Бога просити про поміч,
бо він поруч з тобою завжди.
Ми всі разом повстанем за волю
і доньки твої і сини… 
Твоя мова найщира у світі,
Твоя врода найкраща за всі,
Твою пісню мелодійну й казкову
заспіваємо ми всі на зорі...
                                                                           Володимир Вербицький

Немає коментарів:

Дописати коментар