четвер, 6 серпня 2015 р.

Українські діти - квіти -життя майбутнє України


 Я ДИТИНА УКРАЇНСЬКА
Я дитина українська,
Вкраїнського роду,
Українці – то є назва
Славного роду. 
Україна – то край славний,
Аж по Чорне Море,
Україна – то лан пишний
І степи і гори. 
І як мені України
Щиро не кохати?
Мене ненька по-вкраїнські
Вчила розмовляти. 
І як мені України
Щиро не любити?
Мене вчили по - вкраїнські
Господа молити. 
За свій рідний край і нарід
Я Господа молю:
Зішли, Боже, Україні
І щастя і долю!
                  Ю. Шкрумеляк
    
 ЯК ТИ ЛЮБИШ УКРАЇНУ 
— Як ти любиш Україну,
Мій маленький друже?
— Нашу рідну Україну
Люблю дуже, дуже! 
— З Україною нікого
В світі не боюся.
І щоранку я до Бога
За неї молюся. 
Щоб була щаслива, дуже,
Щоб була багата.
Я люблю її так дуже,
Як маму і тата.
О. Лупій 
Я — українка, є у мене право
на рідну мову та свою державу,
на гордий прапор золотисто-синій,
на щастя жити у такій країні.
Я — українка, і моє це право
любити землю горду й величаву,
та дух свободи набирати в груди,
я — українка, була  нею, є, і буду!



1 коментар: