неділю, 18 червня 2017 р.

З днем батька

Ти, мій тато найкращий,
Сильний, добрий і рідний,
Терплячий і могутній,
Знай, що я завжди з тобою!
Я люблю тебе, батько,
І пишаюся, що мій батько –
Це в житті переможець,
     Це справжній боєць!

       День батька 2017 в Україні та світі випадає на 18 червня – третю неділю першого літнього місяця. День батька бере свій початок в США — саме там у 1909 році виникла ідея свята. Сьогодні разом зі Штатами День батька відзначають близько 40 країн світу, в тому числі і Україна.
     День батька заснувала в Сполучених Штатах Америки жінка на ім'я Сонора Смарт, в заміжжі місіс Додд, яка проживала у місті Спокан (штат Вашингтон). Крім неї, в сім'ї було ще п'ятеро дітей. Після народження шостої дитини, мати Сонори померла і батько, Вільям Джексон Смарт, взяв на себе всі турботи про дітей. Він, звичайно, не міг замінити їм матір, проте зробив абсолютно все, щоб його діти не були позбавлені турботи, розуміння і любові, яку може дати тільки рідна людина. 
                              Не забудьте 18 червня привітати своїх татусів зі святом.

Немає коментарів:

Дописати коментар