вівторок, 14 листопада 2017 р.

Дивовижний світ казок Астрід Ліндгрен

 Астрід Ліндгрен – одна з найвідоміших шведських письменниць, чиї казки та повісті знають в усьому світі як діти, так і дорослі.  З учнями 1-го класу 54 школи мандрували сторінками книжок А.Ліндгрен. Діти з задоволенням відповідали на запитання вікторини, слухали "Афоризми від Пеппі", відгадували загадки.





           АФОРИЗМИ ВІД ПЕППІ:
  1.  Не беріть так близько до серця всякі дрібниці. Головне, щоб ви були здорові.
  2.  В гостях треба бути завжди веселим.
  3.  У кого в  грудях  б’ється гаряче серце, той не замерзне.
  4.  Ти в мене розумненький хлопчик, міг би бути де завгодно професором.
  5.  Ліс Страшний – бо там страшно гарно.
  6.  У вас там повітря таке густе від знань (в школі), що можна краяти ножем.
  7.   Від цієї науки і в коня може голова тріснути.
  8.  Я набралася в вашій школі стільки мудрощів, що вони й досі бовтаються у мене в голові.
  9.   Ми народилися на світ і живемо для того, щоб робити людям добро.-      
  10.   Коли одні вважають, що я вже доросла, а інші - я ще мала, тоді я в самий раз.

Немає коментарів:

Дописати коментар