четвер, 10 травня 2018 р.

Для мами своїми руками


      МАТІНЦІ
Матінко моя єдина!
Ти для мене цілий світ!
І хоч я мала дитина,
Хоч мені лиш кілька літ,
Та тебе, матусю мила,
Я кохає над життя
І бажаю: будь щаслива,
Наче квітка весняна!
І. Савицька
     Наближається світле і по-родинному тепле свято — День матері. Мама – це найдорожча людина, турботливий друг та надійний тил для кожного з нас. Мами присвячують життя своїм дітям, жертвуючи всім заради їх щастя. Доки жива мати, доти кожна людина відчуває себе дитиною - сином чи донькою. Скільки б років їй не було, а вона чує від матері: "Синочку мій рідненький! Доню моя, голубонька моя"!Отож, любі друзі, не забудьте привітати своїх Мам 13 травня!!!
    Вже стало доброю традицією в переддень цього прекрасного весняного свята  проводити майстер -клас з виготовлення листівки для Мами. До нас завітали  учні 1 класу 52 школи. які  з великим задоволенням виготовляти власноручно подарунок для мами. Такі листівки зроблені з любов’ю і від душі стануть найкращим подарунком для їхніх мам . А самі учасники отримали весняний настрій та велике  задоволення від своєї роботи. Діти демонстрували листівки та охоче позували з ними на фото.
     Щиро вітаємо всіх матусь з Днем матері та бажаємо міцного здоров’я, любові та здійснення мрій!

Немає коментарів:

Дописати коментар