понеділок, 17 серпня 2020 р.

Україно! Мій коханий краю! Мати наша,рідна і свята

24 серпня український народ відзначає найголовніше державне свято – День Незалежності України.Саме цього дня в 1991 році Україну було проголошено незалежною,демократичною державою, і над будинком Верховної Ради піднявся синьо-жовтий прапор.Тільки почуття любові й глибокої гордості за Україну разом із твердою вірою в її світле та величне майбутнє, усвятість цієї прекрасної землі дає кожному українцеві, право стверджувати: це моя країна, мій народ, моя Україна!
З нагоди святкування Дня Незалежності пропонуємо вашій увазі онлайн-читання та книжкову виставку «Україно! Мій коханий краю! Мати наша,рідна і свята». Зі святом Вас! Бажаємо всім міцного здоров’я, добробуту, життєвої наснаги і нових звершень в ім'я України!

Немає коментарів:

Дописати коментар