середу, 6 січня 2021 р.

«І я гукну, і світ мене почує"

«Як добре те, що смерті не боюсь я.

І не питаю, чи тяжкий мій хрест,

Що перед вами, судді, не вклонюся…

Народе мій, до тебе я ще верну,

Як в смерті обернуся до життя…»

                                                                                Василь Стус


6 січня виповнюється  83 роки від дня народження визначного українського поета, перекладача, прозаїка, літературознавця, правозахисника, Героя України Василя Семеновича Стуса. За власні переконання щодо необхідності збереження й розвитку української культури зазнав репресій , його творчість була заборонена, а він сам був засуджений до тривалого перебування в місцях позбавлення волі, де й загинув.

До дня народження Василя Стуса пропонуємо вашій уваазі книжкову виставку та онлайн-читання «І я гукну, і світ мене почує". На виставці представлені  твори В.Стуса, література про життя та творчість поета,. 

Рекомендуємо літературу,яка є у фондах бібліотеки:
  1. Стус В.  Вибрані твори. - Д.: ТОВ ВКФ "БАО",2008.  -352 с.
  2. Стус В. Дорога болю. Поєзії. -К.: Рад.письменник, 1990. - 222 с
  3. Стус В.  Золтокоса красуння.Вірші. - К.: Слово і час,1992.-48 с. 
  4. Стус В. Небо.Кручі. Провалля. Вода. -Л.: Видавництво Старого Лева, 2016.
  5. Справа Василя Стуса. Збірка документів з архіву колишньогоС74 КДБ УРСР. - Х.: Віват . 2020. -688 с.

Немає коментарів:

Дописати коментар