суботу, 25 лютого 2023 р.

"Пелюстки таланту української Лелії"

 Ні! я жива! Я буду вічно жити!
 Я в серці маю те, що не вмирає...

                             Леся Українка

  25 лютого 1871 року на світ з’явилася видатна українська письменниця, перекладачка, громадська та культурна діячка Лариса Петрівна Косач, більш відома як Леся Українка.

   З ім’ям цієї видатної особистості нас починають знайомити ще з дитинства, завдяки її казкам та віршам для дітей. Однак на цьому знайомство з творчістю авторки не завершується: її лірика та драми супроводжують нас і надалі протягом всього подальшого життєвого шляху.

    Письменниця ніби народилася зі спрагою до життя, пізнання, творчості та навчання. Вона володіла багатьма мовами, займалася перекладом з давньогрецької, англійської, французької, італійської, німецької та польської мов. За своє недовге життя Леся Українка написала 270 віршів, численні поеми та віршовані драми, півтора десятка оповідань, стільки ж статей. Усе життя письменниці є прикладом сили духу, мудрості та волі.

        Для тих, хто полюбляє проводити час із книгою в руках пропонуємо книжкову виставку "Пелюстки таланту української Лелії"

                         Рекомендуємо літературу, яка є у фондах нашої бібілотеки: 

1.      Білоусов Є.В.  Лесина пісня.: Повість- казка про дитинство та юність Лесі Українки. - Т.: Навчальна книга. - Богдан, 2009. -112 с.

2.      Верховець В.  Світочі України.- Х.: ТОВ «Septima», 2010. – 96 с.

3.      Гоян Я.П. Милий, ти душу дав мені...": Про "Лісову пісню" Лесі Українки: Есе. - К.: Веселка, 2006.- 55 с.

4.      Горянич М. Леся Українка і я: оповідання. - К.: Гамазин, 2011. - 48 с.

5.      Костенко А. Леся Українка - К.: А.С.К., 2006. - 512 с.

6.      Леся Українка Бояриня : Драм. поема. - К.: "Богдана",2006. - 80 с.

7.      Леся Українка Вибране. - К.: Школа, 2003. - 367 с.

8.      Леся Українка Вірші та поеми. - К.: Валес, 2008. - 296 с.

9.      Леся Українка Горить моє серце. - К.: ВАТ "Видавництво  "Київська правда", 2006. - 464 с.

10.  Леся Українка  Лісова  пісня. -Д.: ТОВ ВКФ "БАО", 2007. - 320 с.

11.  Леся Українка На крилах пісень . -К.: Веселка, 1994.-128 с.

12.  Леся Українка Хвилі моєї туги. -Л.: Каменяр, 1991. - 118 с.   

Немає коментарів:

Дописати коментар