четвер, 11 травня 2017 р.

Мамо, мамо, вічна і кохана...

Матінко єдина, рідна!
Нам років твоїх не видно,
Ані сивини, ні зморшок
Ми не бачимо ні трошки!
Бо ти гарна й молода,
В тебе спритная хода,
В тебе ясні чисті очі,
В тебе посмішка дівоча!
Та високеє чоло,
Та в руках саме тепло!
Зичимо тобі здоров’я
І вклоняємось з любов’ю!
    Щороку в другу неділю травня в Україні вшановують День Матері. Мама – берегиня, мама – найрідніша і найдорожча людина, мама – це просто мама!
      В Україні в це свято прийнято вітати всіх мам, бабусь і вагітних жінок, які незабаром також стануть матусями. В Україні завжди з великою пошаною ставилися до матері. Мати вважалася берегинею родини, дому, всієї землі української. Свято Матері виникло в Англії у ХVII ст. після Першої світової війни його почали святкувати в США, а згодом і в Європі. В Україні святкувати День Матері почали після здобуття Незалежності.
     Запрошуємо всіх ознайомитись з книжково - ілюстративною виставкою "Мамо, мамо, вічна і кохана..."
     Напередодні чудового весняного свята поспішаємо привітати найближчих і найрідніших для кожного з нас людей – наших матусь. Обов’язково привітайте і своїх матусь !
          МАТУСЯ.
Ти ,матусю,моя мамо,
Обніму тебе,кохана,
Притиснеш мене до серця,
Твої очі,як озерця,
Сині,сині,як краплини,
Руки теплі,як у сонця,
М"ягкі,м"ягкі,дуже ніжні
Пахнеш,як весною вишня.
Тільки вечір наступає,
Казочку мені читаєш.
Ох,цікаво ж тебе слухать...
А тут сон шепнув на вухо:
- Спи ,синочку,спи маленький,
Я з тобою,твоя ненька.
                      А.Л.О.
                                                  МОЯ МАМА.
Прокидаюсь я раненько,
Не встаю,лежу тихенько...
Моя мама,як пташинка
Прилетіла до дитинки
І сказала:- любий синку,
Ти проснувсь ,моя дитинко?
Моє сонечко тендітне,
Моя радість сама рідна.
Мами слово заповітне,
І вона найкраща в світі.
                     А.Л.О.


З ДНEМ МАТEРІ
Кінчається дитинство лиш тоді,
Коли з життя відходить рідна мати.
“Старeнькі” діти й зовсім молоді,
Чи щe малі, чи юні, чи похилі,
Тeпло матусі прагнуть відчувати.
Нам душі гріє мамина любов
В пітьмі нe заблукають діти милі,
Під світоч матeринських молитов.
Хоч діти досить мудрі і сивeнькі.
Матусина підтримка найщиріша,
Довічно діти в матeрі “малeнькі”,
Її порада добра, найцінніша.
Чи впeвнeні, чи кволі в мами кроки,
Потрібні дітям мамчині уроки,
 Щоб йти нeсхибно стeжкою добра
Аби лиш довго поруч з нами мама йшла.
                  Т. Сeмeнчeнко

Немає коментарів:

Дописати коментар