понеділок, 12 жовтня 2015 р.

Україна більше за життя

Хай будуть вдома, а не на війні
усі мужчини, дорогі мені.
Хай буде мир, бо вже задосить втрат.
Нехай вернеться тато, син і брат.
Хай будуть переможцями в бою,
нікому землю не здадуть свою,
бо Україна – з нами, з нами Бог.
І в повсякденні треба перемог!
Ви треба на роботі і в сім’ї,
ви треба друзям і близьким своїм!
Вам треба поле сіять навесні…
НЕХАЙ НІХТО НЕ БУДЕ НА ВІЙНІ!!!
 Марія Семенюк
Я бачила, як плакали Солдати…
Я плачу з Ними… І МОЛЮСЬ ЗА НИХ…
Під віршами за Мир – трагічні дати…
БУДЬ-ЛАСКА, ПОВЕРТАЙТЕСЯ з війни!.. 
Присутнє всюди… Світле і вловиме…
До болю РІДНЕ… Чисте почуття:
БУДЬ-ЛАСКА, ПОВЕРТАЙТЕСЯ ЖИВИМИ!
Заради УКРАЇНИ і Життя! 
Заради УКРАЇНИ і Свободи!
Заради Миру, Спокою, Добра!..
У Київ, в КОЛОМИЮ, Львів і Броди…
У Яворів, Франківськ, Кіровоград… 
БУДЬ-ЛАСКА, ПОВЕРТАЙТЕСЯ ДОДОМУ!
Сльозинка СИНЬО-ЖОВТА – на щоці…
В Одесу ПОВЕРТАЙТЕСЬ і в Житомир…
У Харків, Запоріжжя, Чернівці… 
Заради Всіх, хто молиться й чекає!..
БУДЬ-ЛАСКА, ПОВЕРТАЙТЕСЯ з АТО…
У Вінницю, Тернопіль, Миколаїв…
У Рівне, Луцьк, Черкаси, Краматорськ… 
Вся Україна: Ужгород, Полтава,
Чернігів, Суми і Дніпропетровськ… –
Вітатиме: «ГЕРОЯМ СЛАВА! СЛАВА!!!»
…Нехай не ллється Українська кров!.. 
БУДЬ-ЛАСКА, ПОВЕРТАЙТЕСЯ ДОДОМУ!..
Хай кожен зніме бронік-оберіг!..
ВИ пережили пекло, відчай, втому…
ВАС ВИМОЛИЛИ В БОГА МАТЕРІ!.. 
БУДЬ-ЛАСКА, ПОВЕРТАЙТЕСЯ ЖИВИМИ!.. 
                   Надія Кметюк
Повертайся, будь ласка, живим.
Я прошу не багато, й не мало.
Кожен вечір молюсь всім святим
Щоб нещастя тебе не спіткало.
Щоби Янгол закрив від біди,
Над тобою розправивши крила,
І шоб куля лихої орди
Не побачила, не зачепила.
Ясним ранком, та днем дощовим,
Я шепочу у синєє небо:
Повертайся, будь ласка живим,
Батьківщина чекає на тебе.
Лана С.А.
СОЛДАТОВІ!
Привіт, Солдате! Ти мене не знаєш,
Я просто дівчина, живу собі як всі,
В моєму місті тихо, не стріляють.
Але війна торкнулася душі!
Чому пишу тобі? Бо серце просить,
Бо я так звикла і вірші, що на душі,
Я викладаю на листі!
В моїй країні сльози, біль і розпач,
І так нестримно пишуться листи.
Ти зараз там на сході України,
Душею б'єшся на передовій,
Там дуже страшно,постріли лунають,
Та не здаєшся ти, ідеш вперед!
Ідеш у бій і остраху не маєш!
Ти борешся за волю України,
За незалежність та її життя,
І за майбутнє кожної людини,
а серед них живу і я!
Ти тільки повернись благаю, чуєш,
Ти не лети далеко в небеса,
Бо тут на цій землі тебе чекають
Батьки, родина... Вся сім`я.
І вся країна молиться за тебе,
Щоб швидше повертався ти живий,
І я також щодня молюся небу,
Аби в моїй країні настав мир...
Я сподіваюсь ці рядки почуєш,
А може прочитаєш у листі,
Я дякую тобі за те, що захищаєш,
Мою країну... Дякую тобі!..
                       Юлія Бощенко


1 коментар:

  1. Підпишіть, будь ласка, вірш "Повертайся, будь ласка, живим"- Лана Світлана Александрова. Бо вже починають красти((

    ВідповістиВидалити