неділю, 1 березня 2020 р.

Кіт -воркіт

   1 березня у світі відзначають День котів. Як підрахували науковці, їх на планеті близько пів мільярда осіб, які поділяються на 256 видів. Ці тварини віддавна живуть поруч із людьми. Мало хто байдужий до цих грайливих, ласкавих і дуже розумних звірят.
   Коти - милі пухнасті створення, тому не дивно, що і дітям, і дорослим подобається робити вироби у вигляді  цих домашніх вихованців. Сьогодні ми виготовити цілу сімейку яскравих і забавних котиків.
             КОТИК
Я маленький сірий котик,
Мама зве мене Муркотик,
А на вулиці хлоп’ята
Звуть мене Мурко-вусатий.
Всі зі мною люблять грати,
Коли вийду я із хати,
Мушу бігати, стрибати,
Спинку гнучно випинати.
А мені б лиш на віконці
Спать, де гріє ніжне сонце
Й жовтим зайчиком стрибає
По мені, а я – дрімаю…
               М.Скрипец


Немає коментарів:

Дописати коментар